söndag 11 april 2010

varför har inte älgar blöjor?

Låg i sängen imorse och trodde att Anton hade åkt iväg till skogen. Jag nämnde för Olle att pappa var i skogen, han blev ledsen och ville med. Vi ringde och då var naturligtvis Anton hemma och kom upp till oss. "Då måste mamma med också" sa Anton. Jo men det kände jag för i mitt tillstånd (Blev något irriterad på en viss person). Men O får alltid som han vill så vi var en liten stund på förmiddagen i skogen.. Dock såg vi inga älgar bara älgbajs, Lilleman kunde inte förstå varför inte älgarna hade blöjor..

1 kommentar:

Nilla K sa...

Hahaha! Ungar är så härliga! Klart att man inte kan gå omkring och bajsa hur som helst i skogen! Skönt att du orkade ut en sväng? Det är jobbigt när man inte mår bra och det går ut över ungarna, de förstår ju inte varför. Minns när Elsa var liten, då hade jag så ont i ben och rygg att jag inte kunde lyfta upp henne när hon var ledsen... och hon förstod ju inte varför! Hoppas att knaten därinne flyttar på sig lite snart. Du får försöka trösta dig med att det är något övergående. Jag tycker att du är en riktig kämpe! Kram!