lördag 17 april 2010

Men titta!!!

Jag och Anton kom precis hem från Willys efter en veckohandling. Jag gick ju som vanligt i min egen värld därinne och efter vi kommit halvvägs in i affären säger Anton "Men shit vad alla tittar på din mage" Haha tur att jag går i min egen värld :) Jag tycker inte den är så stor, det tycker inte min mamma heller..skulle mamma däremot säga att "Shit vad magen är stor" då skulle jag nog ändra mig :) För mammor vet alltid bäst!

Det som är roligt med magen är att det bara är en stor mage som står rätt ut, precis som jag svalt en eller kanske två fotbollar :) Jag kommer allt sakna den sen!

2 kommentarer:

Sara sa...

Du har en jätte fin mage.. Blir avundsjuk att inte ja haft så fin mage! får komma å kolla på denm nästa vecka:-)

Elinor sa...

Åhhh vilken FIN mage!!! Kan tänka mig att många på Willys inte bara ville stirra, utan klappa på den också!!!
(vilket för övrigt INTE är OK att göra utan att fråga!!!)