torsdag 15 april 2010

mina I-landsproblem just nu

- Har en hund som är otroligt rastlös och som springer 10cm bakom mig helatiden.

- Kaninen har blivit helt språngande galen och skvätter ut allt spån som finns i buren.

- De bloggar jag läser uppdateras alldeles för sällan

- Stör mig på att behöva ta vuxenbeslut.

- Vet inte vad en "LITEN fika" innebär på lappen om oliwers dagisutflykt.

- Är sötsugen men har inget hemma.

- Suttit för mycket i solen och har fått fula bonnabrännaränder

- Stör mig på fåglarna därute som skriker och gapar efter partners.

- Är alldeles för snäll för att be någon om hjälp.

1 kommentar:

Rebecka sa...

Jag finns här gumman, hoppas du vet det! Och du behöver aldrig tveka om du någon gång behöver hjälp med något, jag ställer gärna upp oavsett vad det gäller! :) Jag är bara ett samtal eller ett sms bort!Kramar