söndag 18 april 2010

Nervös inför morgondagen

Måste gå och lägga mig. Är dötrött! Nu har de riktigt tuffa veckorna av graviditeten börjat när man inte kan sova många timmar på natten. Kroppen förbereder sig väl för sömnlösa nätter med bebis. Det värsta är att det gör så förbannat ont i höfterna, så jag får byta sida hela tiden. på rygg finns det inte en chans att jag klarar av, det är väl både den stora magen och det fortsatta venacavasyndromet som är bidragande orsaker till det.MEN jag ska iallafall iväg och prova att jobba imorgon! Är lite nervös för hjärtat och yrseln. Men jag tänker positivt för jag vill verkligen klara av de sista 10 dagarna. Samtidigt är jag fullt medveten om min hälsa och yrseln som inte har blivit bättre på 3 veckor så jag får ta en dag i taget! Jag ska ju inte bara klara av jobbet 6 timmar om dagen utan jag ska ta hand om en trött tvååring på eftermiddagarna också.

Wish me luck!

2 kommentarer:

Rebecka sa...

Lycka till gumman, hoppas det går bra! :) Kramar

Amanda sa...

vilken fin bild!