lördag 10 april 2010

lite värme och sol

Hoppas att vi snart kan åka och käka vårfrukost vid silverfallen som blev vår nya tradition sedan förra året!! Gillar inte att "yrseln" har blivit värre. Känner det även på nätterna och har ett tryck över bröstet. Blir nog att ringa läkaren på måndag! Så tråkigt, jag som var så positiv häromdagen och hade bestämt att jag skulle försöka jobba nästa vecka.

Idag har vi Veckohandlat och fått i lite blommor i blomlådorna, men härinne ser det fortfarande ut som ett bombnedslag, städhjälp nästa? Oliwer och Anton har mekat och startat dodgen, Lillen är överlycklig därute :)

Har dessutom gått ett steg i rätt riktning när det gäller min musfobi. När jag sopade lite på verandan tog jag bort kattens filt och därunder låg vad jag tror är en stendöd mus (vågade inte kolla så noga) MEN jag skrek inte och sprang inte en mil bort iallafall och det är ett framsteg.

Inga kommentarer: