lördag 17 april 2010

Stå ut

hehe kände mig lite tragisk igår när jag upptäckte typ två gråa hårstrån i min utväxt. Jag är ju bara 23!! Men de får vara tills bebis kommer ut, vill ju bli ljus nu till sommaren igen och bleka håret känns inte bra när man är gravid. Dock tror jag inte att jag är den enda 23åringen med gråa hårstrån, skulle alla låta håret växa ut såhär utan att färga det på länge så finns det nog några stackare till :)
Tur att ni inte ser vad jag ser. Haha.



Pappa fick jobb!! Vi blir kollegor från och med måndag och ett antal månader framöver (hur många vet man ju inte) Jag är så glad för hans skull så ni anar inte!!! :)

2 kommentarer:

Sara sa...

Grattis till pappan din!!

miadeluxe sa...

ååå hälsa grattis till din far å roligt att ni får jobba på samma jobb :) p.s sötis de enda som kan tolkas som gråa hårstrån jag ser är kamerareflektionen... men om du motförmodan har två gråahårstrån, så tänk inte på dom utan på dina andra 3 miljoner osm INTE är gråa :)