tisdag 6 april 2010

Rycka upp sig

Hemskt vad jag låter deppig, dags att rycka upp sig! Jag ska ju för sjutton få ett barn till om några veckor och jag har världens underbaraste son och världens underbaraste fästman här hemma. Och vad skulle jag göra utan min familj och mina vänner? Tack för all hjälp!

Mina älskade föräldrar. Bäst! Oliwer förra påsken:)Jag och hjärtat sommaren -08 Jag, becka och Ronia sommaren -08
Dags att ta sig i kragen och inte gå ner sig för vad en enda människa säger. Imorgon ringer jag läkaren så får vi se vad han säger om jobb och så. Världen kommer inte gå under och jag ska väl vara glad att detta Venacava syndrom är tidsbegränsat! :)

Snart är jag och Anton faktiskt tvåbarns föräldrar. Helt sanslöst sjukt och underbart!

1 kommentar:

Rebecka sa...

Precis, du har väldigt mycket att glädjas åt!:) men inte alltid så lätt att se det..Alltid enklare att se det "dåliga", känner igen det där själv! Du är en jättebra mamma, har en riktigt bra fästman och en helt underbar son!:) Och den lille påväg såklart, kan ju knappast bli bättre!:) Glad att jag har dig gumman! Många, många kramar