måndag 12 april 2010

En dag i taget

42 dagar kvar till BF. Tiden går ändå ruskigt fort. Känns som jag satt med det positiva gravtestet i handen nyss.
Hälsade på jobbet idag. Så roligt. Saknar alla så. Ska eventuellt smygstarta och gå till jobbet på torsdag för att se hur det funkar (Om inte "yrseln" blir värre) Så hoppas jag att jag ska klara av de sista två veckorna innan föräldrarledigheten.. Men somsagt det går inte att planera någonting, jag tar en dag i taget!

Känner mig mer positiv idag. Mamma fick tom med mig ut på en liten promenad och det kändes kan jag säga, men det var skönt att gå där och lunka i sakta takt och prata skit med mor.

Nu ska jag slänga mig och kolla på ett inspelat biggestloser avsnitt och sedan blir det sängen!
Oliwer förra påsk :)

1 kommentar:

Emelie sa...

haha va söt han är :D