tisdag 20 april 2010

desperata hemmafruar

Ska strax bänka mig framför tv.n. Ingen idé att lägga sig före tio, jag sover inte mer för det. Nätterna är verkligen hemska!

8 arbetsdagar kvar! Ska jag vara ärlig så är det skittungt på jobbet. Det gör ont och yrseln är hemsk. Det är även jobbigt att inte kunna göra allt i den takten jag brukar göra saker i. Pinsamt att bara sitta och glo periodvis, även fast jag vet att mina jobbarkompisar förstår så är det somsagt pinsamt. MEN förutom allt detta så är det roligt. Jag gillar verkligen mitt jobb!

Härligt att se pappas bil på volvoparkeringen!

Oliwer somnade på en kvart (dock låg jag bredvid plus att han har tränat fotboll med Värings A-lag hela kvällen)

3 kommentarer:

Amanda sa...

har varit och tittat hos dig med =)

kämpa på nu... snart i mål!

Fia sa...

Du är verkligen stark gumman. Kör hårt nu sista dagarna. Snart har du belöningen ifamnen. Då har du glömt alla tunga dagar.
Ses i morgon:)
Kramar.

Nilla K sa...

Är det verkligen klokt att jobba om det gör ont? Blir lite orolig måste jag erkänna... Ta inte i för mycket bara, det viktigaste är ju att du och bebisen mår bra!