onsdag 28 april 2010

Tur alltså

Ja det är verkligen tur att man inte har dåliga dagar jämt! Idag känns allt mycket bättre och det är mycket som har ordnat upp sig (saker jag har gått och oroat mig över) jag har kollat upp semestern på lönekontoret, fick även reda på att Volvo betalar ut pengar för de första 120 dagarna man är hemma, det betyder att jag kan håva in lite extrapengar för de dagarna jag var hemma med Oliwer. Glad nyhet!

Jag fixade dosan på banken så nu är räkningarna betalda och Anton har pratat med de som hade skickat en betalningspåminnelse trots att vi har betalat och det var de som hade gjort fel.

Allt löser sig tillslut. Nu ska jag hämta lilleman som blev hämtad av sin farmor idag (Det är så skönt att de finns i närheten, både svärisarna och mina föräldrar)

2 kommentarer:

Karro sa...

Jag åker på fredag. Får se om vi hinner ses innan, annars så köper jag den om det finns.

Rebecka sa...

Skönt o höra att det mesta har löst sig! :) Kramar