tisdag 27 april 2010

Skitdag

Vissa dagar ska tydligen allt bara gå dåligt.

Imorse började det med att Oliwer vaknade när jag gick upp, sedan startade inte tvättmaskinen.

Hade ont överallt plus världens huvudvärk.

Väl på jobbet satt jag mest och kände mig dålig.

efter jobbet åkte vi till farmor och den förbannade hunden pissade ner farmors uteplats!

Hemma igen var Oliwer världens trotsigaste och lyssnade inte ett skit på vad jag sa.

Dessutom hade vi fått en betalningspåminnelse på en räkning som jag vet att vi har betalat (kollade i vår räkningspärm och kollade upp det på min internetbank och den är betalad?!)

När jag höll på att betala räkningarna tog O min internetdosa utan att jag märkte det och tryckte fel kod 3 gånger. *UPPRÖRD* Ringde banken men Hade tydligen ingen aktiverad telefonbank så nu måste jag till banken imorgon och krångla.

Slutsats: En trött, uppgiven, ledsen gravid mamma som har ont i hela kroppen och som inte fick några räkningar betalda idag.

1 kommentar:

Rebecka sa...

Usch, lät inte alls som någon rolig dag! Typiskt att allt ska ske samma dag! Kämpa på, du är så duktig med allt! Å snart är du ledig, och ankomsten av bebisen närmar sig, massa ledig tid som vi kan umgås på! :) Många styrkekramar till dig gumman!