onsdag 7 april 2010

Onsdag

Måste hämta kameran hos svärmor så jag kan uppdatera er med lite nya bilder :)

Pratade med läkaren förut, han tyckte inte alls jag var löjlig eller gnällig. Blev sjukskriven en vecka till eller tills det blir bättre (kan ju bli det imorgon eller i helgen om jag har tur) blev det ingen alls förbättring efter det skulle jag till Vc igen nästa vecka och mäta puls och så. Han tyckte jag skulle försöka greja lite så jag inte gick och tänkte på det helatiden, men det är lättare sagt än gjort.. har fått i en tvätt nu iallafall *dagsverket gjort*

Känns lite bättre nu när jag har pratat med någon som tar mig på allvar :)

Ska iväg till min gamla skola och kika på brorsans projektarbete ikväll. Ska bli roligt att komma ut lite..
Bild från vårat projektarbete

2 kommentarer:

Nilla K sa...

Vad skönt att du fick hjälp! Tror läkaren har en poäng i att greja lite - när jag har värk så "hjälper" det att pyssla med något som jag tycker är roligt. Kroppen blir liksom lite distraherad av det. Försök göra roliga saker och inte bara tunga hushållssysslor... Jag har börjat scrappa en del och det är perfekt när man inte orkar så mycket! Hoppas det blir bättre snart! Hade kunnat erbjuda sällskap också, men vågar inte då sonen är sjuk - vill ju inte smitta... Stooor kram!

Karro sa...

Hoppas du snart mår bättre. Är det något så hör av dig, jobbar inte så långa dagar längre. Kram Karro