onsdag 21 april 2010

Tack för omtanken

Tack för omtanken ni som kommenterar här på bloggen :) Uppskattar det verkligen! Jag vet att jag kanske inte borde jobba men det funkar bättre än väntat trots mina gravidkrämpor och nu är det ju bara sju dagar kvar sedan blir det lite semester innan föräldrarledigheten..

Förhoppningsvis är det mindre än 33 dagar kvar till bebis kommer! *LÄNGTAR*

Barnmorskan som tog proverna igår frågade om det var tvillingar, Nej sade jag. "Men då måste det vara en stor bebis därinne för vilken mage du har" sa hon då. Trött på Stor Magekommentarer!

Oliwer vägde ju 4250 dagen efter BF så jag antar att det är en till stor kille därinne i magen :)

3 kommentarer:

Linda G sa...

Ja tror allt att de är en liten tjej. Fast ja har ju ifs gissat fel på alla i föräldragruppen, så då är de väl säkert en kille då ;) KRAM

miadeluxe sa...

ja tror oxå på kille faktiskt hade känn på en tjej först men har ändrat mig, de är nog en till liten fotbolls kille där inne... ja tänkte igår att påmåndag börja ja min praktik å när den är slut så är du två barn mamma... shiiit va konstigt de känns...

Nilla K sa...

Jag hade också extrem putmage andra gången, och då var det en tjej... Stor även hon! Noa vägde 3550 g, Elsa vägde 4410 g! Visserligen var hon 5 dagar över tiden, Noa bara 3...