fredag 9 april 2010

Sorry

Jag lovade att inte gnälla, det har verkligen känts bättre de senaste dagarna! Yrseln har varit där helatiden men jag tror jag har börjat lära mig leva med den. MEN igår kväll hade jag två riktigt ordentliga värkar (det var så man verkligen fick flashbacks från den förra förlossningen), på natten domnade kroppen bort och "syrebrist"känslan kom även när jag låg på vänstersida, visste inte vad jag skulle göra..
Morgonen har varit likadan.. det släpper inte. STOR SUCK!!

Hoppas det blir bättre under dagen, ska ju fira älskade Becka ikväll!
Nu längtar jag efter min gullunge. Det var skit att lämna honom till Humlan imorse.

Han får mig alltid att le..

Här hade han precis sett 4 älgar och då sprang han och hämta bössan.. och hjälmen?

1 kommentar:

Rebecka sa...

Ta hand om dig vännen! Längtar tills den lille/a vill titta ut!:) Ser fram emot ikväll, hoppas du mår bättre snart! Kramar