fredag 16 april 2010

Kläder, kläder

Känner att blogglusten har kommit tillbaka. Så synd att jag inte har kommit på hur jag ska kunna mobilblogga på den nya mobilen bara! Dessutom har jag börjat kommentera mer på mina vänners bloggar, hoppas de blir imponerade :)

Nu hänger kulörtvätten med små små små kläder uppe på tork därute. Så nu är snart alla de första bebiskläderna tvättade. Dock har jag inte löst vart bebisen ska ha sina kläder.. Ska nog plocka ur garderoben bredvid Oliwers. Smidigt att ha deras kläder i samma rum.

Är oväntat pigg idag (kan bero på solen). Och absolut redo för lite jobb på måndag. Jag måste ju prova, har det inte blivit bättre på tre veckor så lär det inte bli något bättre innan bebis kommer ut så man får väl försöka leva livet så normalt som möjligt!

25e april 2009

1 kommentar:

miadeluxe sa...

kommentarerna är mycket uppskattade :) å jag älskar att du bloggar så mycke.. en mycket glad mia :)
jag blidde faktiskt så bebissjuk när du skrev om små kläderna, att jag sprang ner i källaren å hämtade theos låda å snosade lite i den å där i är väl allt i stort sett blått :P...