tisdag 6 april 2010

Same Shit

Snart två veckor har gått sedan "yrseln" börja. Det känns långt bort att den skulle försvinna innan bebis tittar ut! Jag får sådan ångest att jag inte klarar av att göra något. Jag vill kunna JOBBA, STÄDA och mest av allt Ta hand om min son! Han fattar ju inte varför jag är så tråkig och måste lägga mig ner var och varannan minut. Suck! Det är 7 veckor kvar kanske mer, ärligt jag vet inte hur jag ska orka stå ut!!

v34 idag.

Magen har iallafall inte växt mycket de senaste veckorna. Skönt!Om man tänker bort "yrseln" så funkar det ganska bra att vara gravid denna gång. Jag börjar känna lite förvärkar och har väldigt svårt att sova på nätterna (mina höfter gör så ont!)

Men man ska inte klaga varken på yrsel eller sömnbrist, det finns alltid någon som har det värre!

Ska till MVC idag så får vi se vad barnmorskan säger om Vårdcentralens diagnos!

1 kommentar:

miadeluxe sa...

sötis vännen, de ska nog gå bra... bara att hojta till om ni behöver hjälp, vi ställer upp när helst de behövs..tveka inte att ringa... massa massa kramar från oss <3<3<3