måndag 17 november 2008

tandvärk

Usch fick inte sova inatt pga tandvärk :( har knaprat alvedon som fan men det hjälper inte,borde ringa tandläkaren, men man drar sig ju verkligen för det. Man vet ju hur dyrt det är. Skulle gått på MeandIparty ikväll hos Sara, men jag vet inte om jag är fräsch nog :( JOBBIGT!

Igår var jag och Anton riktigt rediga, åkte och hälsade på lite släktingar som vi inte träffar ofta och så bjöd vi svärföräldrarna på söndagsmiddag (porterstek gjort av rådjurskött) MUMS.

Så till lite ekonomi, Nu har jag iallafall sagt upp våran prenumeration på SLA, känns bra. Sparar 154 kr imånaden på det. Sedan ska jag nu kolla upp om vi kan få något billigare bredband hit, vi ska nog skippa hemtelefon. Känns så onödigt vi använder den knappt. Ska kolla igenom räkningarna, om det är något annat vi kan spara in på. Ska också få Anton och hjälpa mig skriva en annons på S80n, tänkte sälja den och köpa en billig bensinare tror jag.

2 kommentarer:

Emelie sa...

Jaa hemtelefon är det onödigaste som finns! :) Borde vi också säga upp, fast jag tror vi är budna ett år till :( Suuurt.
Får se hur det ligger till.
Ses i veckan?
kraaam

Anonym sa...

stakare låter som du haft det tufft med sömnen det sednaste, lider verkligen med dig, å tandvärk är ju inget å leka med.. Krya på dig!
jag å tobbis gjorde en drive med våra räkningar för ett tag sedan å lyckades spara 400 kr på det, så de är bra å göra ibland :) miss U <3<3<3