tisdag 18 november 2008

Klagosång

Klaga och gnälla, det är min melodi just nu! Sömnbrist och tandvärken som inte vill försvinna. Dessutom har mina höfter fått spelet. Fattar inte vad som har hänt, i en vecka har jag haft smärta i båda höfterna när jag går, det värsta är att det bara blir värre, får ligga och vrida och vända på mig på nätterna och på dagarna kan jag knappt gå :( Jag vill verkligen åka och träna idag också, men höfterna säger verkligen emot idag, får nog lyssna på dem tyvärr.

Är inne i en personlig svacka nu igen, de kommer och går men de kommer tillbaks alldeles för snabbt nuförtiden, tror det är PMS denna gång så förhoppningsvis går den över snabbt. Skulle kunna börja gråta nu bara sådär för ingenting. Jag och Anton tänkte gå på bio på lördag och bara mysa, men mamma jobbade hela helgen :( kanske svärföräldrarna kan vara barnvakt, får se! Jag längtar efter en helnattssömn!

2 kommentarer:

Emelie sa...

Om du inte har för ont så måste vi ses i veckan?! Kan du fortfarande alla dagar eller? Bestäm du en dag isåfall :) kraam

Cecilia Hedlund sa...

Åå stackare! Vad jobbigt för dig...