måndag 3 november 2008

måndag igen

Måndag igen, ingenting speciellt händer idag. Ska på core ikväll som vanligt :) Har fixat och donat i våra kökslådor, ändrat lite :) Vi har bestämt att vi ska göra om i köket, lacka luckor, vitlasera taket, byta golvmatta och måla väggarna :) Helst ska allt vara färdigt innan jul, hehe får se hur det blir med det känns lite optimistiskt, men får vi lite hjälp av snälla människor ska det kanske lösa sig. Får ta en sak i taget, denna vecka ska vi planera och bestämma färger och eventuellt lasera taket (om jag får bestämma)


Oliwer e lite sjuker, han hostar, e snuvig och rosslig ihalsen..Så natten har varit en mardröm, shit känns som varken han eller jag har sovit en blund men det har vi nog. Men han känns bättre idag iallafall, skönt. Han gick själv med sin läragåvagn förut :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Duktig kille!!:-)
Ni får säga till om ni vill ha hjälp. Vi hjälper till:-) lr hannes mest kanske! hehe

Cecilia Hedlund sa...

Vad söt han är =) Vad roligt att han går med den nu... Kram

Anonym sa...

ååå sötnosen va duttig han är... :) kul med renovering.. önskar vi klunde få tummen ur å göra klart vårat kök, sköt om er krams

Hanna sa...

Köket kommer bli görfint! Säg till om/när ni vill ha hjälp! Jag är ledig hela nästa vecka btw.. Ses? Klart jag passar som smurf jag ÄR ju Smurfan! :D Många kramar

Anonym sa...

Åå, duktig han är!:) Hoppas att han mår bättre snart också! Länge sen jag såg er nu! Saknar er!<3