tisdag 25 november 2008

Pysselhumör

Har blivit drabbad av plötsligt pysselhumör. Har grejat som tusan här hemma. Strykit julgardiner (Och satt upp dem (har även ställt upp adventsljusstakar), men det behöver vi inte prata högt om, för det har ju inte varit 1a advent än, kan ju finnas folk som stör sig) Har tvättat massa tvätt och börjat städa i tvättstugan. Snön har gett mig energi, det är ju bara så mysigt. Hanna gav mig extra energi när hon kom med pepparkakor som vi glaserade :) Så nu blev jag dundersugen på att julbaka. Tänkte börja nästa vecka när jag är själv hela veckan. Någon som är sugen på att vara med och baka kanske?

Var ute med mina busar en stund förut, önskade jag hade haft en pulka till oliwer. Det var ganska jobbigt att dra omkring på vagnen i över en decimeter blötsnö.

Lite bilder :)

3 kommentarer:

Hanna sa...

Du får tänka att det är bra träning! :D Jag bakar gärna nästa vecka förstås. Tack själv för förut! :) Kram

Anonym sa...

Jag kommer gärna o bakar, måste ju ha lite mysigt julbak..:) Du fixar knäcken va?;) hehe...

Anonym sa...

Ja baka är jag på:)