torsdag 13 november 2008

jessica, hanna o promenad

Har varit en helbra dag! Träffade mina underbart crazy vänner Jessica och Hanna :) Tjötade massa skit som vanligt som handlade om allt mellan himmel och jord, ja ni anar inte! När jessica behövde åka till jobbet åkte jag, oliwer och hanna hemåt. Solen sken så jag blev promenadsugen så vi åkte upp till billingehus och gick 2.5 rundan snabbt som tusan :) Sedan åkte jag och Oliwer hem till hunden och jag insåg DÅ att Ville behövde ut och gå. Så ut med vagn, barn och hund. Sedan blev den en powerwalk ca 2.5 km till. Sprang nästan för jag ville hinna hem innan det blev mörkt. Är ju så *mörkrädd*

Så nu är jag nöjd med mig själv! Skönt och känna den känslan ibland :)

CrazyGirls!


Blev sugen på att bjuda hem någon i helgen.. Någon som känner sig manad att bli inbjuden hem till oss, haha!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va duktig du har varit gumman.
Jag hade också samma lust att bjuda hem nån., hannes jobbar natt hela helgen serru./puss