lördag 8 november 2008

Ang förra inlägget

Måste ju fortsätta skriva av mig mina planer..

Ska börja på måndag och mäta lite :) Skriva upp allt på datorn. Kommer inte svälta mig själv utan jag tänkte fortsätta med GI maten för den gillar jag. En ordentlig frukost, tror jag ska byta lunchen mot en shake och sedan middag på eftermiddagen, och inte äta middag senare än kl 19. Naturligtvis lite frukt eller kanske ett ägg som mellanmål om man är hemma.

Ska undvika socker i största möjliga mån, Men ha lördag som en dag som man får äta en kaka eller så :) om man skulle bli sugen! Känner faktiskt inget sockersug nu, vill bara lyckas.. känner mig så taggad!

Tänkte ta allt i steg, börja med fram till jul nu som steg 1, klarar jag att gå ned mellan 3-6kg så får jag köpa mig något fint i julklapp :)
Det stora målet är att må bra med mig själv, och tycka om min kropp så pass att jag klarar av att gå i bikini nästa sommar :)

Träna så ofta jag kan, både på gymmet och hemma! (Så ni som tränar med mig, TJATA på mig!!)
Nu ska jag se till att det inte bara är Anton som går ned i vikt i den här familjen :)haha

4 kommentarer:

Anonym sa...

Va duktig du är.HEJA HEJA! Jag får finna min insperation hos dig. För precis så du skriver skulle ja vilja ha de. Vill må bra med mig själv liksom. Sköt om dig gumman!!

Anonym sa...

you gooo girl... vet att du kommer lyckas... som jag säger till mina små allt handlar om "jag vill, jag kan, jag vågar" jag hejar på dig 110% <3<3<3<3

Fia sa...

Nu kör vi gummzan:) Blir ännumera taggad när du är så taggan.
Nu kör vi så det rycker.
Ses i kväll. Pusss...

Anonym sa...

Ååå, du är så duktig gumman, klart du kommer fixa det här! Nu blev jag inspirerad och peppad av dig iaf!:) Det kommer gå super! Och nästa år får du nog mig som träningskompis också..;) kramar