lördag 29 november 2008

Dags att skriva nu!

Shit vad jag har varit en dålig bloggare då :) Men har umgåtts med min lilla familj nu när Anton snart åker iväg. Lär bli en del bloggande nästa vecka!

Har börjat vitlasera taket iköket, så dagen igår var inte så rolig, massa förberedelser som tog längre tid än vi trodde och när vi började måla kändes resultatet KASS, Älskling och jag var inte glada på varandra. Dessutom hann vi inte färdigt hela taket. Som tur var kom Becka och Johan hit och lekte lite med Oliwer så vi fick greja lite båda två inne i köket. Resultatet idag känns bättre faktiskt. Det kommer bli skitbra! Bilder kommer :)

Nu ska vi iväg på Adventsfika hos Mia och Tobias :) Mysigt värre! Sedan ska vi bjuda min familj på middag. Så det är en fullspäckad dag idag med. Hade velat hinna med att åka till badet och bada med oliwer men vi får ta det nästa helg troligtvis.

Morgondagen bjuder på mera målning, måste bli färdiga med taket innan Anton åker. Förhoppningsvis hinner jag med ett träningspass med Frida också, vi får väl se :)

3 kommentarer:

Fia sa...

Hoppas på att bli hembjudna till er snar när ni är färding med köket. anars så bjuder jag hem mig själv;)är verkligen nyfiken. kram gumman.

Hanna sa...

Oh, ni har börjat! Jag tror det blir jättebra!! Kanske krävs några omgångar bara.. :) Jag kan nog inte tis och tors nästa vecka. Jobbar till 16 mån, ons, fre. Hör av dig om du kan nån dag! (Mår bättre idag btw..) Kramar!

Anonym sa...

tack gumman för en toppen fika... köket kommer bli great de vet jag :)