fredag 21 november 2008

Köttfärs o Bilhelvete

Ja, hur mycket köttfärs går det åt till 6 personer?


Måste börja städa nu, Lämnade bort Oliwer till mamma men hon skulle också städa idag så hon blir väl snart skogstokig om jag inte skyndar mig!

Dagen började sådär, J-VLA SKITBIL. Låset hade frusit så jag kom inte in i bilen. En tung bebis på armen och katter runt fötterna som ville in. Jag blev fullständigt galen!! Ringde Anton och var helt förstörd, men vad skulle han göra som är flera mil bort! "Hämta tändaren i pannrummet och värm nyckeln" Tror ni tändaren funkade? NEJ. Tillslut hämtade jag hett vatten och spruta in på låset och då fick jag upp det. Inte det bästa att göra men det skiter jag i nu. Var ju tvungen att komma in i bilen!

Så här kände jag när jag stod i kylan imorse!

3 kommentarer:

Fia sa...

Ja bilar skulle man klara sig utan i bland:D eller inte hehe ...

Cecilia Hedlund sa...

HAHA!!Ses snart! Ska bli skit kul =) Puss o kram

Hanna sa...

Men hallå! Jobbar du på Volvo eller?! ;)