onsdag 26 november 2008

Min brors syrra

Kom precis hem efter en tur på staden med Emelie och Noah, och efter en sväng hos mamma där jag hämtade mina Newbody Trosor (Så himla sköna) Köpte dem av min brors syrra ELLER det är ju JAG ;) hehe, försöker igen, köpte dem av min brors tjej.


Har tänt mina adventsljusstakar i köket och vardagsrummet, så himla mysigt. Jag tänker stå för att jag julpyntar en vecka innan advent, det är mysigast nu med allt julpynt efter julhelgen så är det inte roligt längre. Så jag tycker det är värt att förlänga julmånaden en vecka genom att sätta upp lite ljusstakar nu :) Sån är jag! I LOVE Adventshysteri!


Planerar att ha lite tjejJULbak här någongång nästa vecka, Börjar få riktig ångest för nästa vecka. Vill inte vara själv.. Det spelar ingen roll om anton kommer hem sent på kvällarna, det är bara så skönt att veta ATT han kommer hem. Nu ska han sova borta :( Vi har inte sovit isär sen Oliwer kom..
Såg en liten liten bebis på stan idag, Anton ska vi skaffa en till?? ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

haha planerar du att återbefolka jorden, eller kanske ett nytt fotbollslag i väring, nä klart ni ska skffa en till om ni vill, bebisar är alltid mysigt.. längtar massor till min egen... love U krams

Anonym sa...

Ja skaffa er en till:-) pöss

Emelie sa...

Åhh julbak!! Synd att jag inte har någon bil bara :( SNYFT! Varför bor du i skogen för??? ;)

Fia sa...

ojoj...
Nu blir man strässad. BNär ni redan funderar på en till. Vi som inte har börjat planera våran första än;) Vi kan ju skaffa en samtidigt;) hehe...

Hanna sa...

Klart du ska ha tjejjulbak!
Emelie: Min micra kan ta mängder med folk från stan till väring! :)Får fixa för bebisar också bara. :P

Anonym sa...

Jag anmäler mig till julbaket!;) Och röstar Ja till en till bebis!!!:) Ses imorgon gumman! Kramar