onsdag 12 november 2008

8 månader

Idag är plutten 8 månader. Det är helt sjukt vad tiden har gått fort. Känner fortfarande av känslan jag hade på BB i mars, alla tankarna om hur vi skulle klara ta hand om den där lilla människan. Och nu tycker jag vi har klarat detta galant, det har inte alltid varit lätt men allting löser sig som jag brukar säga :) Han har nu haft sin första öroninflammation, han ålar sig fram snabbt som tusan på golvet, han börjar bli väldigt mammig (tyvärr), han vinkar, Han försöker klättra upp på saker, vill helst stå mot allt hela tiden, ah slutsatsen är att han kör med oss helt enkelt :) Han är det bästa som finns!
Jag och Oliwer ska fara till Skövde snart och träffa mammorna och barnen (dvs Emelie, Noah och Cicci, Embla) :) Det ska bli skönt och komma ut lite..

Har ont i hela kroppen, det känns verkligen att jag har tränat två dagar irad. Men det är skönt när det känns det är så det ska vara!
Som vanligt skriver jag om tusen olika saker, men så får det bli i min blogg :)

3 kommentarer:

Fia sa...

Tänk att lill killen har blivit så stor. Grattis Oliwer. och Grattis mamma och pappa till en underbara son:)

Ja jag har ochså värk i armarna i dag. Men då vet man att man har tränat hårt. Vi hörs om promenaden.
Puss gumman

Emelie sa...

Grattis till plutten :D Ses sen. Hihi puss

Anonym sa...

Grattiskramar från oss i Björkhagen!!