måndag 24 november 2008

Kyligt

Snö snö snö överallt när man vakna idag. Jag hade tyckt det hade varit mysigt med snö OM jag hade haft ett par vinterkängor eller stövlar hemma. Nu har jag bara ett par trasiga gympadojor och det känns inte så bra just nu när man tittar ut. Ska åka bort till mor sedan och se om det finns några gamla glömda Evevinterskor där, för det finns inga pengar just nu att köpa nya för.

Ska träffa en liten bebis idag också :) Min gamla jobbarkompis Frida har fått barn så nu ska jag och Oliwer åka och titta på den lille Måns!

2 kommentarer:

Emelie sa...

Jaa!! Ses i veckan måste vi göra :D

Anonym sa...

Tihi. Thelma sitter här brevid mig å läser blogg med mig. Och direkt när vi kom in på din blogg så såg hon bebe å peka på bilden på dig. Och sen sa ja eve å då blev de mer likt eve men hon menade verkligen dig när hon sa de. Tyckte de va så gulligt.:-)