onsdag 5 november 2008

Stackars Oliwer

Det blev som jag trodde, igår natt sov varken jag eller Oliwer. Vi vila lite i fåtöljen, gick runt och sjöng, vi låg i sängen och vred och vände på oss. Han hade 40 gradersfeber så alvedon fick han naturligtvis och då blev det lite bättre. Ah det var riktigt tufft, inte pga att jag inte fick sova utan för att se Oliwer så dålig.. Igår trodde jag det värsta var över men på eftermiddagen blev det likadant, han var jätteledsen, orkade ingenting och hade mellan 39 och 40 graders feber:(

Natten inatt har varit bättre, har inte behövt ge honom alvedon.. Men han har haft svårt att sova. Idag är Anton ledig så vi hjälptes åt inatt, det var skönt. Jag har svårt att slappna av bara även fast jag vet Anton är vaken.

Morgonen har varit ljus, han hade inte så hög feber när vi gick upp, han fick alvedon,han har tom lekt lite och nu ligger han och sover SJÄLV.. (han har inte kunnat slappna av så pass de senaste dagarna, han har bara velat sova i famnen) MEN får se hur eftermiddagen blir..för Oliwers skull hoppas jag att det har vänt nu. Han har mått riktigt riktigt dåligt.
Bilder från i somras!

Ska åka in till Skövde och införskaffa en digitalkamera idag (Julklapp till oss själva ska det bli)

Inga kommentarer: