torsdag 6 november 2008

öroninflammation

Äntligen fick vi en läkartid! Har ju ringt både vårdcentral och sjukvårdsrådgivningen flera gånger sedan i söndags men de har bara sagt att vi ska avvakta och avvakta.. som tur var svullnade Oliwers ena öga upp igår och inatt har varken han eller jag sovit, jag förstod att något var fel så imorse när jag ringde till vårdcentralen för hundrade gången fick jag en tid direkt pga ögat. Men när vi kom dit visade det sig att han hade öroninflammation på BÅDA öronen. Hade jag aldrig kunnat tro. Usch Stackaren har ju säkert haft jätteont och vi har inte fattat det..
Så nu är jag förbannad över att vi inte har fått en tid hos läkaren tidigare men också lättad över att veta vad det är som är fel.. Lite penicilin nu och sen ska nog både jag och Oliwer få sova på nätterna.

Känner mig ärligt som en zombie.. Vet knappt vad jag tänker.. Har inte fått sova så här lite sen Oliwer var nyfödd, fick nog tom sova mer då..
Men mig går det ingen nöd på det är mycket mera synd om Oliwer så nu hoppas jag att plutten snart blir frisk..

4 kommentarer:

Anonym sa...

stakars liten, ja hade jämt öroninflamation som liten å de va inget kul alls, men med lite pencillin nu så ska de nog göra susen... ge oliwer världens största krya på sig kram å en extra till dig oxå.. <3<3<3

Anonym sa...

Stackars lilla oliwer och lilla mamma oliwer. Så hemskt men skönt att ni har fått en förklaring nu på vad det var. Nu kommer det att årdna sig. Kram på dej gumman tänker på er krammmaaar...

Cecilia Hedlund sa...

ÅÅÅ stackaren!vad jobbigt för er alla!

Anonym sa...

Stackars liten.skönt att ni fått reda på va de är nu då. nu blir han nog bättre rätt snabbt! sköt om dig å lille sjuklingen!//kramar