torsdag 13 november 2008

Molnigt och digitalkamera

Shit vad det ser tråkigt ut ute nu, inga löv på träden, allt är brunt och fult :( Det slog mig häromdagen när jag lyssnade på radion, det var en person som pratade om att han längtade till sommaren. Jag känner att sommaren nyss var här eller det känns som jag fortfarande väntar på den där ordentliga värmen som aldrig kommer men det är ju snart JUL haha får börja vänta på nästa sommar nu! Tiden har bara runnit iväg ju, det känns läskigt. Fattar inte vad jag har gjort för vettigt de här månaderna..

Är så ledsen över att våran digitalkamera gick sönder.. och vi skulle köpt en ny men det får vänta till bättre tider. Fattar inte vart våra jävla pengar tar vägen. Så är det någon som råkar ha två kameror så lånar jag gärna en :( Jag vill ju ta kort på Oliwer hela tiden nu när han gör massa framsteg.. Åh blir så ledsen.

1 kommentar:

Cecilia Hedlund sa...

Faan vad tråkigt med kameran! =( Tyvärr har vi bara en, en ganska så dålig också.