lördag 22 november 2008

Nu snöar det igen

Hade en jättetrevlig kväll igår :) Barna skötte sig galant hela kvällen, ah föräldrarna med. Det var väl bara jag som både ramlade ner på golvet och satt i min egna lilla värld, jag är helt otrolig ibland. Men det ska vi inte prata mer om. Det är helsköna människor vi har träffat iallafall, Så roligt att just vi träffades på föräldrargruppen och att vi trivs så bra ihop allihopa :) Ödet!

Det snöar somsagt igen :) MYSIGT! Har insett att vårat hus blir finare i vinterlandskap!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe önskar jag kommer få samma tur som ni haft med föräldragruppen.. kan tänka mig att erat hus blir som en liten sådan fjällstuga typ... kommer nog bli as mysigt för er när alla julsakern akommer upp :) take care

Cecilia Hedlund sa...

Tack för i går! Hoppas att ni får mysigt på bion i kväll! Kram kram