söndag 23 november 2008

Bond, Advent och vävstol!

Snart var denna helg över, nästa helg är det FÖRSTA ADVENT Årets mysigast helg enligt mig! (Har redan plockat fram adventsljusstakarna, måste ju se vilka som funkar och vad man behöver köpa till)
Det blev Bio för mig och Älskling igår. Bond, Nja den var väl sådär, väldigt rörig och mycket dödande tyckte jag men helt klart värd att se.


Anton är iväg och jagar och jag har precis hämtat Oliwer hos svärmor och svärfar. Han hade skött sig bra, det var skönt att höra eftersom han är så mammig nuförtiden! När Anton kommer hem blir det veckohandling, vilket jag inte ser fram emot. Sedan ska jag få hem en vävstol, Haha får väl se om det blir något vävt på den, men den kan ju få stå här iallafall tills svärmor får för sig att väva lite :) Nej jag ser faktiskt fram emot att lära mig något nytt, mormor är ju grym på att väva och kan lära mig, och jag kan verkligen varken sticka, virka eller sy på symaskin men det här kanske är min grej, vem vet :)

Bilder från helgen

Mina älsklingar

Våran soptunna :P

Ville är trött efter bus med matte i Snön :)Smulan klättrar i träd!

1 kommentar:

Cecilia Hedlund sa...

Vilka fina bilder =) Det ser så mysigt ut hos er!