torsdag 4 september 2008

vad ska man säga..

Blir så trött på A:s jobb ibland.. Egentligen skulle han varit ledig idag, men det blev ändrat igår.. Och sen ringer hans chef halv tio och säger att "ja glömde visst säga att du ska börja klockan halv tolv idag" Planera något i det här huset fungerar ju inte..


Är på ganska bra humör idag annars.. Ska iväg och träna i eftermiddag igen :) Det är så skönt att vara igång, ni anar inte! Jag känner mig efter en vecka redan på bättre humör på dagarna och alla problem och tankar känns inte lika jobbiga..I´m back :)

Ikväll har jag hört att mina svärföräldrar kanske tittar till mig och O, de ska åka till Danmark imorrn, lite orättvist faktiskt :P

1 kommentar:

Anonym sa...

bra att du är glad, jag är oxå glad... livet är toppen, å Oliwer har blivit så sjukt stor nu, riktig liten sötnos har han blitt... ni kommer få hålla hårt i ytterdörren i framtiden för alla tjejer osm vill komma in :)love U!!