måndag 22 september 2008

fin dag

Det ser ut att bli en fin dag idag! Tror jag ska ta en promenad nu efter min äggfrukost :)

Tränade ju Basgympa igår, det börjar bli lite för lätt, tror jag snart ska testa på medel och se hur det känns! Jag och Emelie fick också massa bra hjälp av en instruktör på gymmet igår efter gympan, hon var tusentals gånger bättre än den instruktören jag hade!
Ikväll blir det core, Härlig lugn träning men ändå effektiv och jobbig! REKOMMENDERAS!

O har blivit bättre, hade ingen feber igår.. Skönt. Men han sover inte så bra på nätterna, jag har varit uppe ett par gånger inatt och fått lugna honom. Tror det är näsan som spökar, inte lätt att vara snuvig när man är så liten..

A jobbar dagtid idag, Blir så störd på att hans arbetstider och dagar ändras helatiden! Man kan ju aldrig planera något!

Inga kommentarer: