torsdag 4 september 2008

Ny design

Lite förändringar på bloggen, Synd att jag är så värdelös på sånt här med blogg och layouter. ÅH vad jag skulle vilja kunna allt bara sådär! Jag vill ju att bloggen ska vara lättläst och se bra ut. Men det är skiitsvårt!

Var på gympa förut.. Det är inte sådär jättejobbigt på bas, men jag vågar mig nog inte på medel än, inte förrän min koordination har blivit några snäpp bättre :) Jag är inte så modig som Emelie :P hehe :)


Morgondagen består av städning av garage och stall. Det blir några vändor till tippen förmodligen. På kvällen ska jag och tjejerna äta middag på Mangos och sedan kolla på lite film :) helmysigt, vi träffas inte så ofta längre så det ska bli jätteroligt att prata lite skit :)
Sötisar

1 kommentar:

Emelie sa...

Haha va gullig du e. Du ska veta vad jag skämdes, men jag pallar inte att ge upp. Och den är det ju bara kärringar och gubbar som gått på samma pass i typ 10 år. Haha :) va fina ni är på bilden förresten :) Hoppas vi ses på måndag nu då! Månadens höjdpunkt!