tisdag 30 september 2008

Pension

Imorse var jag och A inne på banken och fick rådgivning om vårat pensionssparande. Känns ju himla tråkigt och behöva tänka på pensionen när man är 21 år men jag tror det är väldigt viktigt att ha ett eget pensionssparande. Så nu när våran ekonomi är som den är så ska jag spara 200kr imånaden till att börja med. Känns bra! Men man fattar ju noll när de pratar om fonder, aktier och hit och dit!

Nu ska jag ringa till farmor och fråga om jag och O får komma dit en sväng. Sedan ska vi in till staden ieftermiddag och träffa Beckis och Ronia. Det ska bli superkul, var så längesen vi fikade och pratade skit!

Den här veckan har jag SÅ mycket planerat.. vet inte hur jag har tänkt riktigt.. Blir så dumt nu när A har helg onsdag och torsdag. ÅH jag saknar våra vanliga helger :(

vet inte hur de blir med träning iveckan, Ikväll fick jag ingen barnvakt.. tyvärr..
O sover gott i den sköna höstluften

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman!
Hör av dig om du behöver barnvakt, jag bor bra nära friskis också..;) Så bara jag är hemma så är jag jätte gärna barnvakt...:D