tisdag 16 september 2008

soptunnan

ÅH vad sur jag är på mig själv! Stod och tänkte för några dagar sen att på TISDAG då är det ju sophämtning! Men tror ni jag kom ihåg det igår? Tror ni jag ställde ut den vid vägen igår? NEJ självklart inte, och A hade tydligen inte heller några tankar på det. Så nu står vi med en överfylld soptunna som inte ska tömmas förrän om 2 veckor!

Har inte fått någon träningsvärk efter corepasset igår, det var ett lugn och gött pass MEN ändå mycket jobbigt! Så det ska jag försöka gå på nu varje måndag! Ikväll blir det gympapass!
Det är så himla gött att ha kommit igång med träningen! Känner mig så mycket piggare och gladare (inte alltid men oftare iallafall)


Har varit på spädbarnsmusik idag, O skötte sig förträffligt! Blir så stolt!


Min älskade goding!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul!!!!!!!!!!!
Då räknar jag med att vara med Oliwer varje måndag, om det är ok?
Du kan dumpa några skräppåsar i vår tunna.

Anonym sa...

va avundsjuk ja är på att du kan komma iväg å räna.. skulle också vilja komma iväg t typ f&s men ja har ju inget körkort.. tänk att de ska stoppa tillochmed träning.. suck. Men du är duktig du som tränar!