söndag 14 september 2008

2cm

Tihi, mätte midjan, det har försvunnit 2 cm på två veckor :) Kanske inte mycket för er men för mig :) Träningen ger resultat!

Mår bättre idag, har varit ute och gått en timmes promenad nu på morgonkvisten, det gav mig supermycket energi! plus att jag läst era kommentarer som gav mig ännu mera energi! TACK! (Har även ändrat inställningarna nu så det är lättare att kommentera min blogg! Tack för tipset Emelie!)

Hoppas att den deppiga perioden är över eller att det är PMS, isf får det gärna fortsätta :)

Hade en urmysig kväll hos Hanna igår (hade med kameran men glömde ta kort, KLANT), spelet vi köpte till henne "extrem rappakalja" Verkade vara en uppskattad present! :) Däremot var jag kass på det spelet och vann inte, tur att det inte bara var folk jag kände där, jag kunde inte riktigt med och visa den rätta dåligaförlorarEve!

3 kommentarer:

Emelie sa...

Grattis :D Bra jobbat!

Anonym sa...

bra jobbat! keep going... du klarar allt du vill bara du väl har bestämt dig 100 ton kramar

Hanna sa...

Haha, är du så dålig förlorare?! (Hade jag ingen koll på.. ;) ) TACK SÅ JÄTTEMYCKET för presenten! Den var sannerligen uppskattad! Sällskapsspel is the shit! :D Var kul att ni kom igår! Vi tar en rapparkalja m sprit nästa gång så ni inte urskiljer mina flummiga förklaringar från era så lätt.. ;) KRAMAR!