söndag 28 september 2008

snuvig.

Jag sitter här och snyter mig och snyter mig.... Men jag tror det här är slutspurten av min förkylning nu! Hoppas iallafall!

Vilgots dop igår var jättefint, fin sång och fin stämning. Saften efteråt var jättegod när vi efter många om och men hittade till rätt församlingshem ;) Hade också mycket trevligt bordssällskap, det var längesen jag skrattat så mycket :)

Nu sitter jag och funderar på vad som ska hända idag, måste hitta på något annars får O spader på mig, tror han börjar tröttna på att gå i gåstol eller ligga på golvet med en mamma som försöker få honom att krypa.. känns som det är det enda vi gör när vi är hemma.

Så det blir nog en tripp till Horn nu, så jag får busa lite med lillasyster Bella :) Ieftermiddag är jag öppen för förslag.. Hade tänkt och träna men jag ska nog försöka krya på mig så jag orkar Corepasset imorrn!
Oliwer och systeryster :D

1 kommentar:

Emelie sa...

Heej! Va jobbigt att du inte är frisk ännu. Så det blir ingen core imorn eller? kraaam