söndag 14 september 2008

Ida

Idag är det Ida dagen :) Grattis till Oliwers faster Ida och till mig! hehe har ju lite halvnamnsdag iallafall! Firade mig själv genom att köpa en After Eight på ÖB, det blev också tuggben till Ville och lite städgrejer!

Villes första dag hemma hos oss, SÅ liten! Vi är sugna på att bli fodervärdar åt en till hund! Så Ville får sällskap på dagarna!



När A kommer hem ska vi fara iväg till Tibro och familjen Enedahl/Andersson! Där ska vi bli bjudna på Sushi! Första gången för mig och A, vi är såkallade SushiOskulder :P Jag är ju lite kinkig med sånt där, men jag har försökt att intala mig att det går att äta :) Som tur är ligger ju inte sibylla så långt därifrån ifall den kräsna sidan utav mig skulle komma fram :P

Vann förresten dieseltröjan auktionen! SÅ nu ska O bli som sin pappa dieselnörd! Vann också nyss en Älgen Helge mönstrad dregellapp :P


1 kommentar:

Anonym sa...

Nu är ni inte oskulder längre:-) men de gick knappt å äta säg:-) hehe.. men anton tyckte det var gott iallfall.En till sushifrälst:-)
Tack för en jätte trevlig kväll!!
<33