tisdag 16 september 2008

Läggdags

Nu är det läggdags för lilla mig, Är så trött! Har suttit hos mor o far hela dagen (förutom timmen på gympan) Det har varit riktigt myys, det är så skönt och vara där, bara kunna slappna av, prata skit och skratta! Dagens ASGARV utförd utav pappa, det var vid matbordet och roliga historier kom på tal "Vad heter finlands kortaste människa? Sirka Nitti! "Vad heter hennes man? Enok Nitti!" Frydéns dåliga humor!
Och Alex påpekade ännu en gång hur rolig jag hade varit när vi suttit och tittat på tv och jag kommenterade genom att säga "Fan vad dom svär i det där jävla programmet!"
Tror det var ungefär den 130000e gången han pratade om detta tillfälle!

Nu har jag antagligen tråkat ut er ännu en gång, meeen jag är trött! Natti!

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha.. fin komentar eve:-)

Hanna sa...

Haha, det var ju asroligt! :D

Anonym sa...

nu gav du mig ett skratt oxå... :)