lördag 27 september 2008

loppis, drängstugan och dop

Jag och O kom hem precis efter att ha varit på utflykt med mor, far och Bella. Vi var på loppis i Horns bygdegård och så kollade vi in vad de hade i butiken drängstugan (Som ligger någon km från mor o fars hus) Jag blev helt frälst! Hur fina saker som helst, måste ta med svärmor dit, jag säger bara shabby chic!!

Loppisfynd 25 kr st


Ännu mera loppisfynd 25kr för alla tre (De ska få en speciell plats.. på toa :)


Mina fina grejer från drängstugan..


Kolla noga in min nya almanacka :P Så himla fiin!


Jag köpte också en liten tygfåtölj till O på loppisen och mina föräldrar hittade en gåstol till honom för en hundring som de ska ha hemma hos sig, jättefin för det priset..

Nu ska det duschas, badas och göra oss fina inför lille Vilgots dop!

Inga kommentarer: