torsdag 18 september 2008

fotografering!

Idag ska O vara modell :) Ska ta halvårskort hos fotogruppen! Hoppas han är snäll och glad nu i eftermiddag så att det blir fina kort! Har lite ångest för vad jag ska välja för kläder till honom!

Så det blir ingen gympa i em :( Ska ta en powerwalk nu när O vaknar tänkte jag. A åkte till Tibro för att köpa virke till sitt jakttorn, Snart älgjakt ni vet..
Mamma vill att jag ska läsa den där jaktboken och göra teoriprovet för jaktexamen med henne.. får se, jag har ju varit så anti jakt ett tag, men teorin är ju ganska intressant, och jag behöver ju inte jaga för det.. så vi får se..

Är lite trött på människor som lägger sig i andras liv och gnäller på vad andra skriver i sina bloggar (än så länge ingen som gnällt på mig) Stör man sig så på en annan människa och vad den skriver i sin blogg, VARFÖR läser man den då?? Bara undrar! VARFÖR är människor så j-vla elaka mot varandra! Jag anser att man får tycka vad man vill men man behöver inte alltid säga det högt! Det kan faktiskt såra..

3 kommentarer:

Cecilia Hedlund sa...

Precis så tycker jag med! Varför läsa någons blogg om man hatar den personen så jävla mycket och bara skriver massa fula hatord? Då tycker jag man själv är en ganska patetisk människa! Varför lägga ner tid på att sitta och läsa när man bara iriterar sig på vad personen skriver? Det skulle aldrig jag göra iaf! Från det ena till det andra så träffas jag gärna nästa vecka :D Ha det gott! Kramar

Cecilia Hedlund sa...

Lycka till med fotograferingen!

Anonym sa...

hej gumman, håller med dig... är trött på alla kommentarer jag får, hallå lixom min blogg mitt gnäll... om jag inte får gnälla i bloggen vart ska man då gnälla, på sin parter?? inte så smart... undrar vilka de anonyma som kommenterar mig är, annars allt bra?? ses någon dag nästa vecka?? kramkram