måndag 22 september 2008

tankar på promenaden

Kom precis tillbaka från promenixen. Jag, O och Ville gick spåret. Gick och tänkte massa som man alltid gör när man går själv..

Mina kortsiktiga planer efter promenaden:
*Att göra ett städschema, det här stora huset tär på mitt o A.s förhållande förtillfället.

*Kolla upp ridskolor för vuxna, och leta fram lite hästböcker. Visst jag har ridit men känner att jag vill ha mer kött på benen innan vi skaffar häst, vill också veta mer om skötsel m.m. A kan ju massor naturligtvis och självklart lär man sig massa av honom och så men somsagt vill få mer kunskap..

*Ska också börja läsa svärmors jaktbok för att senare skriva teoriprovet för jaktexamen (testa iallafall, sen är det naturligtvis lättare att gå kursen) Men vill iallafall lära mig mer om skogen, djuren och kanske få mer förståelse för jakten. För just nu är all förståelse borta!

*Sätta blomlökar så vi får fina blommor i trädgården i vår

Mina långsiktiga planer efter promenaden:
*Börja spela fotboll igen, förhoppningsvis till våren
*Spara pengar till en tatuering (En liten stjärna med O.s namn i)
*Få en ljusare hårfärg till sommaren
*Bli mer nöjd med mig själv :)

Hann tänka mycket på den promenaden..

2 kommentarer:

Emelie sa...

Det är verkligen skitroligt att läsa din blogg :) Wiiieee! Lycka till med dina mål! Ser skitbra ut!

Anonym sa...

super duper bra med både långsiktiga och kortsiktiga mål, lycka till!!