lördag 6 september 2008

j-vla hund

Åh vad förbannad jag blev nu, hade tänkt skriva om det trista vädret när jag tittade ner på golvet och upptäckte att Ville hade fått tag på min datasladd till mobiltelefonen OCH tuggat sönder den. F-N också!! Så nu lär det inte bli några bilder från mobilen på ett tag..

Hade en riktigt trevlig middag igår med tjejerna :) NI ÄR BÄST! Följde dock inte med och tittade på film, hade så fruktansvärt dåligt samvete för att A satt själv hemma på sin för en gångs skull lediga fredagkväll..
Träffade volvoklasskompisen Johan på Mangos, Blev så sugen på att ha lite klassfest och träffa alla igen, vore så roligt det var ju en himla mysig klass vi hade :)

Dagen består av regn ser det ut som, jag ska följa med Farmor till Bilbingon, det är 40000kr idag på ett utav spelen :) Håll tummarna för mig! O ska vara hos mamma och A jobbar hela dagen! Ikväll blir det mys med älsklingen, Äta någon god mat, Tända i öppna spisen och tända lite ljus nu när det är så tråkigt väder! måste införskaffa lite snygga fönsterlampor nu när höstmörkret närmar sig..

Inga kommentarer: