tisdag 2 september 2008

Bas pass

Kom precis hem från ett Bas gympapass! Det var riktigt roligt idag och jobbigt.. De är så himla olika ledarna. Första gången var det inte alls jobbigt, då hade vi en äldre man. Isöndas var det en medelålders kvinna gick ganska segt då också, blev inte så jobbigt. Nu var det en yngre tjej och det blev helt plötsligt mer speed i det hela :) Frågade henne om man kunde lära sig att få bättre koordination och det kunde man, det var bara att träna :) Så det tänker jag göra, jag ger mig aldrig fast jag känner mig fruktansvärt klumpig nu :) Men sånt är livet!

Hittade ett brev här hemma med några fina ord som jag aldrig kommer glömma!

Jag har funnit vad kärlek är
Det är varken ett begrepp,
en känsla,
en sjukdom,
ett tillstånd eller bara ett ord
KÄRLEK är DU
Du är och får all min kärlek,
Bara att få hålla din hand,
Känna din närhet,
Det är kärlek för mig!

Inga kommentarer: