torsdag 11 september 2008

Hanna 21 år

Idag fyller Hannapanna år! GRATTIS GUMMAN!

Jag o A var på Arn filmen igår, Den var helt okej men den första tyckte jag allt var lite bättre..

Imorse var det en gubbe från securitas här och ville sälja larm, det verkade väldigt bra men mycket dyrt.. Vi har beställt det men vi har några dagar på att ångra oss, det lutar nog åt att vi ångrar oss.. Så jag lovar att nästa vecka kommer antingen huset brinna ned eller vi kommer få inbrott..

Ska iväg till mamma snart, ska tjöta lite med dem och sen ska O var där en kort sväng när jag är iväg på gymet med Emelie! Får se om jag kommer ihåg hur de där maskinerna fungerar.. :)

Ringde till MVC förut och de trodde inte det var någon fara med M, den kunde hoppa lite.. Men de tyckte jag skulle göra ett test till iallafall.. Det var skönt och prata med någon!

2 kommentarer:

Cecilia Hedlund sa...

Hej! ja vi tyckte också att den första va bättre.. Min mens har också blivit helt knas! Fattar inte det? Den har alltid varit som en klocka! Hoppas att allt är bra med dig och din familj! Vi får ses snart.. Kraam

Hanna sa...

Hehe, tack gumman! :D