söndag 7 september 2008

regnet bara öser ner..

Vilket skiitväder.. Det är bara att inse att sommaren är slut, Känns som den knappt hann komma innan den tog slut..

Jag har tråkigt, riktigt riktigt riktigt tråkigt.. O ligger och sover, A kommer aldrig hem från jobbet.. Det finns massa jag borde göra.. Städa, plocka iordning, städa min garderob MEN det är ju bara ännu tråkigare saker..


Hade det mycket trevligt hos Hanna, kikade på hennes URfräscha lägenhet (har ju sett den tidigare men man blir alltid lika avundsjuk, den är ju så fin!) Vi gick ner till staden och käkade lite lunch, O skötte sig galant (skönt) Han satt på Rådhuset och åt smörgåsrån som en tok :)
Hanna o Jessica!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej gumman, visst borde vi ses... hur har du de på tisdag, jag är ledig då om man bortser från handbollsträning mellan 17.00-19.00 annars är de inget... sov gott min lilla ängel!