tisdag 9 september 2008

filip och fredrik..

Började kolla på "vem kan slå Filip och Fredrik" men fastnade vid datorn istället.. får se om jag hinner lossna härifrån innan programmet är slut!
Oliwer har nu ätit en tallrik gröt och ligger nu i sin säng och försöker somna.. det där med barnmat, gröt och välling gör mig tokig!! Skitsvårt att veta hur man ska lägga upp det, när man ska börja med vad, hur man gör för att hans mage inte ska bli skrot.. tusen tusen frågor, någon som är expert?
Ska träffa mina föräldrargruppsvänner imorrn, de kanske kan lite mer om det där än jag.. :)

Jag o A ska försöka gå på arnfilmen imorrn.. Om vi hittar någon barnvakt :)

M har inte kommit än.. snart en månad för sen.. jag skiter i det nu.. jag har nog faan hamnat i klimakteriet.. tror jag fick lite extrema svettningar precis :S

2 kommentarer:

Hanna sa...

Aah, jag kan va barnvakt! :D OM han bara sover typ.. ;P

Anonym sa...

hehe gumman då... löser de sig inte med barnvakt så kan vi ställa upp, hehe om ni vågar :)
klimakteriet där är jag oxå ibland, speciellt när jag är tjurig...