måndag 30 juni 2008

Sorry

Nu har jag sansat mig lite, sorry för det förra inlägget.

Har fixat två solister till Oliwers dop :) De ska sjunga Det vackraste och Himlen måste sakna en ängel (Sara, jag vet ni hade den på Thelmas dop, men jag kunde inte låta bli DEN är UNDERBAR)
Imorgon skickas inbjudningarna ut, undrar hur många som kommer :) Det spelar ingen roll hur många som kommer dit bara Oliwer och vi får en underbar dag tillsammans och att vi får fira dagen med våra närmaste :)

Imorgon blir det en tidig morgonpromenad med hunden, en tallrik gröt och ett ägg till frukost, storhandling på maxi, köpa en tvättmaskin, sen blir det fläskkotlett med sallad och lökkeso, besök av sara med familj (kanske en promenad :)), rester till kvällsmat.

1 kommentar:

Anonym sa...

mm ja vet.. den är underbar! älskar den!
Vi kommer iallafall!!! Hoppas inte hannes jobbar bara!
Japp imorgon kommer lilla jag.. hehe! /kramar du är bäst